Tysta men snurriga stunder

 
Jag har placerat mig vid skrivbordet igen, så som alla dagar denna vecka. I förmiddags cyklade jag till skolan för att hinna arbeta igenom dagens redovisning en sista gång innan presentationen. Imorgon har jag den fruktade tentamen. Jag har aldrig känt mig så säker på att jag kommer att kugga, som jag gör inför morgondagen.
 
Men det känns ändå helt okej. Vad har jag att klaga på egentligen? Om det inte går vägen imorgon så får jag en ny chans i januari.
 
 
 
Annars då?
 
* Jag är väldigt sugen på att fylla huset med juldofter i form av nybakade lussekatter, pepparkakor och knäck.
 
* För några dagar sedan klickade någon runt typ femton gånger på min blogg, trots att jag inte har skrivit något på evigheter. En blir ju lite nyfiken på vem det kan tänkas vara, men det lär jag ju aldrig få reda på.
 
* Snart börjar det bli dags att klura på julklappar. Det som snurrar i mitt huvud mest just nu är om jag kan knåpa ihop en liten ordlista från bulgariska till svenska med hjälp av Google translate. Jag vill göra något för mannen som sitter dag ut och dag in utanför vår närmsta Coop. 
 
 
Random men vettigt tips
 
 
 
På återseende
 
 
 
 
 
Allmänt, Viktigt | |
Upp